این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

پاراشوت چیست؟ ایردات پاراشوت و انواع آن

ترمز ایمنی که نام دیگر آن پاراشوت است و یکی از مهمترین بخش ها در آسانسور است و به وسیله فک هایی که دارد قادر است تا کابین را روی ریل ها از حرکت بازدارد.

با افزایش بیش از اندازه سرعت کابین که در آسانسورهای مختلف متغیر است سیم بکسلی که به گاورز متصل است متوقف می شود و اهرمی که به این سیم وصل می باشد نیز به تبع آن کشیده می شود و با برخورد فک ها به ریل کابین متوقف می شود.

بررسی ایرادات پاراشوت

اولین ایراد سیستم پاراشوت این است که فقط در جهت رو به پایین عکس العمل نشان می دهد که امروزه تولید کنندگان با ساخت پاراشوت هایی که در جهت فعال اند سعی دارن در حل این مشکل کرده اند.

ایراد دیگری که در این سیستم وجود دارد حساسیت زیادش می باشد که باعث می شود بعضی وقت ها بی دلیل فعال گردد و باعث ترس و وحشت افراد داخل کابین شود.

انواع پاراشوت:

نوع لحظه ای که خود شامل شانه ای و غلطکی که با قفل شدن سریع بر روی ریل ها منجر به توقف آسانسور  می شوند.

نوع تدریجی تدریجی که با اصطکاک با ریل های راهنما و ایجاد شتاب مخفی منجر به توقف آسانسور می گردد.

نکاتی که در نصب پاراشوت باید رعایت شود:

در زمان نصب دسته به فک ها پیچ باید به اندازه ای سفت شود که دسته ها کاملاً به فک ها متصل نباشند.

فنر باید به گونه ای باشد که مانع بالا آمدن دسته پاراشوت و بتواند حدوداً 10 سانتی متر انعطاف داشته باشد.

در آخر که دسته پاراشوت نصب شده باید بتوانیم از رو یا زیر کابین دسته ها را گرفته و به راحتی بالا بکشیم و رها کنیم و بعد از رها کردن فک ها به حالت عادی برگردند.

همچنین شما عزیزان جهت تعمیرات آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

دوشنبه, 15 آبان 1396 ساعت 14:52

انواع ترمزها در سیستم آسانسور

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

انواع ترمزها در سیستم آسانسور

ترمز موتور معمولا در راستایی از موتور نصب میشود که در آنجا سرعت به مراتب بیشتر است. به این دلیل که نیروی لازم برای ترمز در این راستا کمتر است.شرط بر اینکه چرخش سیستم مکانیکی مستقیم به چرخ رانش وصل باشد.ترمز باید بر اساس فنرهای فشاری و یا نیروی وزن کارکند و به وسیله نیروی الکترومغناطیس باز شود.هنگام قطع برق باید دو وسیله مستقل الکتریکی کنترل برای متوقف کردن آسانسور باید باشد تا ترمز سریعا عمل کند

ترمز d.c  الکترومغناطیس

این مورد با کوبل هایی که سرعتی هستند و وقت کمی میگیرند ساخته شده است ولی گاهی به صورت مداوم استفاده میشود که نیرو کاهش می یابد.روکش و بازوها از جنس چدن می باشند و پوشش ترمز روی بازوها قرار دارد و فنر زیر محور چرخش بازوها قرار دارد میگیرد .بهترین ترمز وسیله ای است که از جنس چدن پولیتی با سختی 150hbاست.این نوع ترمز به طور اهسته حرکت میکند و معمولا در مکان های ارام و بی سروصدا به کارمیرود

ترمز سیم بکسل

این نوع ترمز با دست کار میکند و بسیار ساده است.تکان های میان غلطک سیلندری و روکش ترمز کم است به هکین عنوان ترمز سریع است.ترمز سیم بکسل فقط در زمانیکه سرعت در جهت حرکت به پایین زیاد باشد عمل میکند.این ترمز داری ترمز.کمپرسور هوا.مخزن هوا و کنترل کننده الکترونیکی میباشد . یک فک به روکش فولادی متصل است که فک دیگری به صورت افقی حرکن میکند و به سیم بکسل ها نیرو وارد میکند.در اخر که سیم بکسل بین فک و سیستم بالابر قرار میگیرد از حرکت باز می ایستد.

همچنین شما عزیزان جهت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

یکشنبه, 16 مهر 1396 ساعت 14:33

بالابر چیست ؟ و انواع بالابر ها

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

بالابر چیست ؟ و انواع بالابر ها

بالابر ها به ماشین الاتی گفته میشود که برای حمل بار یا افراد در محل های مختلف استفاده میشود و با اسانسور و جرسقیل ها فرق دارد .بالابر های ثابت اصولا در فروشگاها کارخانه جات یا در انبار های برای حمل بار استفاده میشود در برخی زمان بالابر ها در ساختمان ها ی اماده به ساخت یا در برج های عظیم برای بالا بردن مصالح های ساختمانی یا بالابردن مهندسین  عمران و کارگران ساختمانی استفاده میشود .

بالابر مستقیم

در این بالابر ها جک مستقیم زیر بار قرار میگیرد و برای حمل اماده هستن این بالابر ها برای حمل اساس و بار در فروشکاه ها استفاده میشود اگر در این صورت افراد بخواهند از این بالابر استفاده کنند باید سقف ایمنی یا کابین ایمنی روی بالابر قرار دهند تا اتفاقی رخ ندهد.

بالابر های زنجیره ای

بالابر هایی هستند که با یک کابل یا زنجیر بالای کابین متصل شده را حرکت می دهد که از نظر ایمنی بسیار خطرناک هستند و از این نوع بالابرها اصلا نباید به عنوان بالابر نفر و شخص استفاده شود و هر روز باید قسمت برق و ایمنی ان برسی شود بالابر هایی هم وجود دارند که ثابت هستند و 2 کارایی همزمان دارند هم قادر به بالابردن عمودی هستند و هم  سیستم توانایی به صورت افقی را دارند و کار ها را سریع و اسان تر مینمایند .

همچنین شما عزیزان جهت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مقایسه اجمالی آسانسورهای باربری و مسافر بری

آسانسورها در یک دسته بندی کلی به 2 دسته آسانسورهای باربر و آسانسورهای مسافر بر تقسیم می شوند .

آسانسورهای مسافر بر آسانسورهایی هستنئد که اشخاص مجاز به سوار شدن در آن ها هستند. ابعاد و ساختار این آسانسورها به گونه ای است که به راحتی برای افراد قابل استفاده است .

آسانسورهای باربر هم آسانسورهایی هستند که اشخاص مجاز به سوار شدن در آن ها نیستند و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است افراد حین جا به جا کردن بار بین طبقات مختلف ساختمان متحمل شوند کاربرد دارند و عموما برای جا به جا کردن اجناس سنگین بین طبقات مختلف ساختمان و انجام کارهای خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد .

ابعاد و ساختار آسانسورهای باربر به گونه ای طراحی شده است که برای انسان ها قابل استفاده نیستند به عنوان مثال سطح کف آن ها یک متر مربع و عمق آن هم یک متر و ارتفاع آن هم نهایتا 2 متر است .

سرعت آسانسورهای باربر با توجه به میزان بار و نحوه اجرای عمل آن ها متفاوت است .

ساختار و طراحی کابین آسانسورهای باربر به گونه ای است که حمل بار و کالاهای سنگین را میسر می سازد . از جمله ویژگی های آسانسورهای باربرمیتوان به موارد زیر اشاره کرد : در آسانسورهای باربر برای جلوگیری از خطر سقوط و افزایش ایمنی از جک هیدرولیک استفاده شده است . هم چنین در ساختار آن ها از الکترو موتور غوطه ور در مخزن برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی استفاده شده است .

حرکت آسانسور بار بر رو به پایین است و با کمک نیروی ثقل انجام میشود و نیازی به روشن شدن موتور آن ندارد .

در بالای این آسانسورها سیستم فرود اضطراری تعبیه شده است که در صورت قطع برق مشکل ایجاد نشود .

هم چنین جهت جلوگیری از خطر پوسیدگی در شرایط مختلف آب و هوایی از رنگ خودرویی و یا اپوکسی استفاده میشود .

آسانسورهای باربری از حرکت یکنواخت و آرامی برخوردار هستند . ابعاد این آسانسورها به گونه ای است که حتی در ساختمان های قدیمی که امکان نصب آسانسور نیز وجود ندارد قابل اجرا است .

برای افزایش امنیت آسانسورهای باربری در مواقعی که مقدار بار زیاد است یک سمت تمامی کابل های فولادی را به حسگرهای فشار روغن متصل می کنند تا اگر احیانا حین کار پارگی رخ داد کل سیستم آسانسور خاموش نشود وکار آسانسور مختل نشود .

همچنین شما عزیزان جهت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همه چیز درباره آسانسور پاناراما یا کابین شیشه ای

امروزه با پیشرفت هایی که در صنعت شیشه اتفاق افتاده است امکان استفاده از آن حتی در صنعت آسانسور نیز فراهم شده است .

آسانسورهای پاناراما آسانسورهایی هستند که قسمتی از کابین آن ها شیشه ای بوده و معمولا در نمای ساختمان نصب میشود .

به دلیل زیبایی قابل توجه آسانسور پاناراما مهندسین معمار میتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم در طراحی معماری از این نوی بالابرها استفاده کنند.

آسانسورهای نمادار فقط وسیله ای برای حمل و نقل نیستند بلکه مفهومی از زیبایی شناسی و طراحی مدرن را برای ساختمان ها فراهم کرده است .

در آسانسورهای شیشه ای علاوه بر زیبایی این امکان فراهم شده شده است که مسافرهنگام استفاده از آسانسور بتواند فضاهای مختلف ساختمان و اطراف آن را مشاهده کند .

همه چیز درباره آسانسور پاناراما یا کابین شیشه ای

معمولا از آسانسورهای پاناراما در اماکن تجاری و مراکز خرید و هتل ها استفاده میشود .

جنس شیشه ای که در ساخت آسانسور پاناراما استفاده میشود از نوع لمینیت است که همان شیشه ای است که در شیشه جلوی ماشین نیز از آن استفاده می شود .

علت کاربرد این نوع شیشه در ساخت آسانسور پاناراما این است که این نوع شیشه در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و به سختی میشکند حتی اگر هم بشکند ریزش نمیکند و سر جای خود میماند بنابراین در اثر شکستن این نوع شیشه آسیبی به کسی وارد نمیشود . هم چنین از مزیت های دیگر ایپن نوع شیشه این است که به راحتی قابل شست و شو است و در اثر سایش خط و خشی روی آن ایجاد نمیشود و هم چنین طول عمر آن مفید است و با گذشت زمان دچار فرسودگی و رنگ پریدگی نمیشود .

اصولا هنگام ساخت آسانسور پاناراما همواره سعی بر این است که تجهیزات مکانیکی و برقی تا حد امکان قابل رویت نباشد .

آسانسور پاناراما معولا توسط دو سیستم هیدرولیک و کششی نصب میشود که هر کدام از این سیستم ها مزایا و معایب خودشان را دارند .

در سیستم هیدرولیک به دلیل عدم نیاز به سیم بکسل و وزنه تجهیزات مکانیکی در معرض دید نیستند لذا زیبایی بیشتری نسبت به نوع کششی دارند اما عیب این سیستم ها این است که در ساختمان های با ارتفاع بلند قابل اجرا نیستند لذا در ساختمان های با ارتفاع بلند از سیستم کششی استفاده میشود که تجهیزات مکانیکی آسانسور تا حدی قابل رویت است . هرچند امروزه تا حد ممکن سعی بر این است که این تجهیزات کمتر در معرض دید قرار بگیرد.

همچنین شما عزیزان جهت تعمیرات آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

پنج شنبه, 01 تیر 1396 ساعت 14:19

آداب و اصول استفاده از آسانسور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آداب و اصول استفاده از آسانسور

همانطور که می دانیم آسانسور یک وسیله نقلیه عمومی است و استفاده از آن آداب و اصولی دارد که مستلزم رعایت است . در اینجا به مواردی از این آداب به صورت مختصر اشاره میکنیم:

هنگام ورود به آسانسور اصل ادب حکم میکند که اجازه دهیم کسی که جلوتر است دکمه طبقه مورد نظرش را بزند . همچنین رعایت حال جانبازان – معلولان – و افراد سالمند و کودکان از جمله مواردی است که باید رعایت کرد .

آسانسور یک وسیله عمومی است بنابراین هنگامی که از خرید آمده ایم و بار زیادی به همراه داریم بهتر است با ورود به کابینی که مسافر دارد موجبات آزار و اذیت دیگران را فراهم نیاوریم و در صورت امکان از کابین خالی استفاده کنیم .

اگر درب آسانسور در حال بسته شدن است و می بینیم شخصی دوان دوان درصدد است خود را به آسانسور برساند در اینجا شرط ادب و انسان دوستی این است که دکمه گشودن درب آسانسور را بزنیم تا آسانسور اندک زمانی متوقف شود و آن شخص فرصت سوار شدن را به دست بیاورد .

فشردن مکرر دکمه آسانسور موجب نمی شود که آسانسور زودتر برسد فقط ممکن است موجب خرابی دکمه آن شود . اگر عجله دارید میتوانید به جای این کار از پله ها برای جا بجایی استفاده کنید .

کشیدن درب آسانسور در مواقعی که هنوز کابین در طبقه مورد نظر توقف نکرده هیچ سودی ندارد جز اینکه باعث خرابی قفل در به مرور زمان می شود .

بهتر است مسافران آسانسور هرکدام خودشان دکمه طبقه مد نظرشان را بزنند . کسی که کنار دکمه ها ایستاده مسئول این کار نیست .

به هیچ عنوان نباید آسانسور را برای رسیدن کسانی که همراهمان هستند متوقف نگه داریم چرا که آسانسور هواپیما نیست که اگر کسی آن جا بماند مدت زمان زیادی معطل شود .

ایجاد سر و صدای اضافه مثل سرفه و یا صحبت کردن با تلفن همراه در کلیه وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس و آسانسور و ... اصلا کار درست و پسندیده ای نیست .

بهترین حالت ممکن ایستادن مسافران در کابین آسانسور این است که رو به در بایستند تا هنگام رسیدن به مقصد مورد نظر راحت تر خارج شوند .

همچنین شما عزیزان جهت سرویس آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

دوشنبه, 22 خرداد 1396 ساعت 13:24

آسانسور چیست و کابرد آن به چه صورت است؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آسانسور چیست و کابرد آن به چه صورت است

آسانسور وسیله ای است بسیار مفید و کارآمد که از زمان های دور در جهت رفاه حال مسافر و البته حلوگیری از اتلاف وقت کاربرد داشته و دارد .

از آسانسور برای جابه جایی افراد و یا کالا بین طبقات مختلف یک ساختمان استفاده میشود .آسانسور اساسا داراي اتاقکی است که ساختار، ابعاد و تجهیزات آن به افراد به راحتی اجازه استفاده ایمن را می دهد.

آسانسور وسیله نقلیه عمومی دائمی است که بین ترازهاي تعریف و تعین شده حرکت میکند و تنها وسیله رفت و آمدی است که فقط مختص یک گروه سنی نیست و در تمام گروه های سنی اعم از سالمند و جوان و کودک و ...  قابل استفاده است و در تمام نقاط این کره خاکی کمترین کسی را میتوان یافت که از این وسیله نقلیه عمومی استفاده نکرده باشد و یا با واژه آسانسور بیگانه باشد.

آسانسور چیست و کابرد آن به چه صورت است

طبق مستندات ارائه شده تاریخچه پیدایش اولین بالابر یا آسانسور به ۲۵۳سال قبل از میلاد مسیح بازمی گردد. ارشمیدس وسیله ای شبیه به آسانسور اختراع کرد با استفاده از آن افراد میتوانستد در ارتفاعات نه خیلی زیاد جا به جا شوند که به این ترتیب بشر توانست اولین گام را در جهت ساخت اولین بالابر یا آسانسور بردارد که با گذشت زمان این فناوری روند تدریجی رشد خود را طی کرد تا جایی که حجم انبوهی از سازندگان در سراسر دنیا در سدد برآمدند تا از این وسیله مفید استفاده کنند و اینچنین از اتلاف وقت نیز جلوگیری به عمل آورند .

بر طبق آخرین آمارهای مندرج ایتالیا با اینکه جمعیت چندانی ندارد اما بیشترین استفاده را از آسانسور دارند، آنها با نصب و راه اندازی 850 هزار دستگاه آسانسور اولین جایگاه را در استفاده از آسانسور به نام خود کرده اند . شاید چون به ارزش زمان این گوهر ناب در زندگی روزمره و آینده خود کاملا واقف هستند و با بکارگیری آسانسور اتلاف وقت را تا جای ممکن به حداقل رسانده و از زمان در جهت بهبود زندگی و پیشرفت تکنولوژی بهره میبرند .

در حال حاضر یکی از مشکلات ساختمانهای بزرگ کافی نبودن فضای در نظر گرفته شده برای آسانسور است. این امر یعنی پیش‌بینی و منظور نمودن فضای کافی باتوجه به ارتفاع و جمعیت ساکن و کاربری ساختمان باید در ابتدای کار یعنی در زمان طراحی ساختمانها مد نظر قرار گیرد؛ وگرنه پس از اجرای ساختمان معمولاً افزایش فضای چاه آسانسور بسیار مشکل و در اکثر موارد غیرممکن است.

همچنین شما عزیزان جهت سرویس آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

یکشنبه, 14 خرداد 1396 ساعت 09:53

انواع آسانسور

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

انواع آسانسور

کلیه آسانسورها از چند جهت با هم تشابه دارند از جمله کابین و حرکت آسانسور به صورت عمودی و افقی می باشد.

تنها تفاوتی که آسانسورها با یکدیگر دارد نحوه وارد شدن نیروی محرکه به کابین است که آسانسورها را به 4 دسته : آسانسورهای هیدرولیک-آسانسورهای وینچی –آسانسورهای مغناطیسی و آسانسورهای کششی تقسیم کرد.

آسانسورهای هیدرولیک

باید اشاره کرد که در زمان حال و از جمله در کشورهای اروپایی آسانسورهای هیدرولیک در بین آسانسورها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است .

آسانسورهای هیدرولیکی دارای محاسن بسیاری بوده است که میتوان به تسهیل در نصب آن و نرمی در استارت اولیه ؛بالا بودن عمر این مدل ار آسانسورها و سهولت در تعمیر و تعویض قطعه می باشد. علاوه بر تمامی محاسن یاد شده در آسانسورهای هیدرولیکی می توان به محدودیت در ارتفاع آن و همچنین پایین بودن سرعت این مدل آسانسورها اشاره کرد.

آسانسور وینچی

نوعی از مدل آسانسور می باشد که با زنجیرو یا با طناب فولادی آویزان است که باید اشاره کرد در این مدل از آسانسور قاب وزنه وجود ندارد.

آسانسورهای مغناطیسی

در آسانسورهای مغناطیسی تجهیزات متصل شده وریریل ها روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم نقش استاتور موتور را انجام می دهند.

در آسانسورهای مغناطیسی اجزایی مانند وزنه ,تعادل  ,کابل و موتورخانه وجود نخواهد داشت .

آسانسورهای مغناطیسی از لحاظ ایمنی از آسانسورهای دیگر از ضریب امنیتی بالا تری برخوردار است و همچنین به لحاظ قیمت گران تر از دیگر آسانسورها می باشد.

آسانسورهای کششی

نیروی محرکه آسانسورهای کششی از یک موتور الکتریکی که اکثرا در بالای چاه آسانسور نصب شده است که در برخی از طراحی ها در پایین کنار چاهک و در بسیاری از مواقع در محلی به نام موتورخانه نصب می شود.

روی فلکه این موتور سیم بکسل که از سمتی به کابین آسانسور و از سمتی دیگر به قاب وزنه قرار دارد متصل است.

همچنین شما عزیزان جهت سرویس آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 ساعت 14:51

استاندارد سازی آسانسور

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

استاندارد سازی آسانسور

یکی از مهم ترین مباحث مرتبط با ایمنی آسانسور،استاندارد سازی آسانسور می باشد. قانون استاندارد سازی آسانسور در ایران براساس استاندارد آسانسور اروپا en81  تدوین و تهیه گردیده است. استانداردهای در نظر گرفته شده تمامی بخش های یک آسانسور را به دقت پوشش داده و همچنین طریقه نصب قانونی و صحیح قطعات آسانسور را مشخص می نماید.

در آسانسورهای کششی قسمتهای سیستم محرکه آسانسور ،چاه آسانسور،کابین آسانسور و همچنین قسمتهای ترمز ایمنی آسانسور،استانداردهای مربوط به موتورخانه آسانسور و درب و طبقات آسانسور همه به صورت مجزا مورد بررسی قرار گرفته می شود.

استانداردهای آسانسور کششی(استاندارد چاه آسانسور)

هرچاه باید دارای دیوارها و بدنه های بدون درز و روزنه و همچنین کف و سقف.

استاندارد سازی آسانسور

 

قسمتهای مجاز باز آسانسور عبارتند از:

محل نصب درهای طبقات

دریچه های خروج گاز و دود هنگام آتش سوزی

دریچه های تهویه

سوراخهای باز دائمی بین چاه و موتور خانه

درهای بازرسی باید دارای حداقل ارتفاع 1.4 متر و حداقل پهنای 0.6  می باشند.

در آسانسورهای با کابین بدون درب دیوار است . ورودیهای کابین باید دارای مقاومت مکانیکی کافی باشند بطوری که وقتی نیرویی معادل300 نیوتن در 5 سانتیمتر مربع به طور قائم در هر نقطه اعمال شود.

استاندارد های درب آسانسور

درب ورودی باید حداقل 0.6 متر عرض و1.8 متر ارتفاع داشته باشند.

درها و دریچه ها باید مجهز به قفلهایی باشند که دارای یک کلید بوده و بدون کلید از درون موتورخانه باز شوند .قفل دریچه هایی که برای دسترسی به وسائل هستند ممکن است از داخل قفل شوند.

استاندارد ورودی کابین آسانسور

ورودی های کابین باید مجهز به درب باشند

اگرچه وجود درب در تمام موارد توصیه می شود. ولی نصب نکردن درب در مورد آسانسورهای حمل کالا که کابین آنها دارای یک یا دو ورودی هم هستند مجاز میباشد.

آسانسور فقط توسط اشخاص مجاز و آموزش دیده استفاده شود.

همچنین شما عزیزان جهت سرویس آسانسور در کرج می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با شرکت خدمات فنی شهرآرا تماس حاصل فرمایید

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

مهمترین موارد کنترل در قسمت های مختلف آسانسور

مهمترین موارد کنترل در قسمت چاه آسانسور چه مواردی میباشد؟

نصب چراغهای روشنایی داخل چاه

کنرل نصب نردبان برای ورودی به کف چاه

کنترل رطوبت و نشتی آب در کف چاه

تست میکرو سوییچ فلکه ته چاه

کنترل جوشکاری آهن کشی چاه

کنترل نحوه سر بندی سیم بکسل ها

نحوه سر بندی سیم بکسل ها

مهمترین موارد کنترل و تست قسمتهای بیرونی و داخل کابین آسانسور چیست؟

کنترل روغندانهای ریل کابین

کنترل روغن دان های ریل وزنه

کنترل حرکت باز و بسته شدن بدون صدا و درگیری درب کابین

کنترل سیستم برگشت درب در مواقع برخورد با مانع

کنترل فاصله کابین با دربهای طبقه

مناسب بودن روشنایی داخل کابین

کنترل سیستم برگشت درب در مواقع برخورد با مانع

دلیل قفل کردن آسانسور هیدرولیکیی سرعت کم رو به پایین آسانسور چه میتواند باشد؟

از تنظیم شیر برقی خود مطمئن شوید باید راپچر والو متصل به جک را تنظیم نمایید.

روش تنظیم به این صورت است مهره پشت راپچر والو را توسط آچار 13 در جهت خلاف عقربه ساعت چرخانده تا باز شود .سپس پیچ را به میزان مورد نیاز به سمت بیرون شل کرده مهره را میبندید.

شما عزیزان جهت تعمیرات آسانسور در کرج و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور در کرج می توانید با شرکت خدمات فنی آسانسور شهرآرا تماس حاصل فرمایید