تعمیر آسانسور در گوهردشت

تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور در گوهردشت کرج

آسانسور یکی از اجزا و امکانات ساختمان های امروزی است و بدون عدم وجود اختلال در نوع عملکرد آن می تواند در آسایش ساکنین یا مراجعه کنندگان به آن محیط تاثیر مثبت بگذارد، از این رو مدیریت آن ساختمان ( با هر نوع کاربری مثل مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و ... ) موظف است که در بازه های زمانی مشخص برای مثال ماهیانه یا هر شش ماه یا سالیانه نسبت به سرویس و نگهداری این تجهیز اقدام نماید و در صورت وجود اختلال یا مشکل خاصی حتما ازشک خدمات تعمیر آسانسور استفاده کند. شرکت خدماتی شهرآرا آماده ی ارائه ی خدمات لازم در منطقه ی گوهردشت کرج می باشد و در صورتی که در این بخش سکونت دارید و درصدد یافتن یک مرکز معتبر برای بهره مندی از سرویس های لازم و مرتبط با امور سرویس و نگهداری آسانسور هستید، حتما با ما تماس بگیرید.

مزایای سرویس دوره ای آسانسور چیست؟

  • تامین امنیت و ایمنی این دستگاه به منظور کاهش حوادث و خطرات جانی برای استفاده کنندگان
  • تنظیم سرعت حرکت آن و جلوگیری از هر گونه لرزش و توقف
  • پیشگیری از ایجاد اختلال در عملکرد آن
  • افزایش طول عمر قطعات داخلی
  • جلوگیری از ایجاد هزینه های گزاف به منظور تعمیر آسانسور، در صورتی که نسبت به سرویس دوره ای آن توجهی نشده باشد.
  • شناسایی قطعه ی معیوب و تعویض آن قبل از این که بر نحوه ی کار سایر بخش های اسانسور نیز تاثیر منفی بگذارد.

تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور در گوهردشت کرج

 چه زمانی استفاده از خدمات سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور الزامی است؟

با توجه به این که گوهردشت کرج منطقه ای شلوغ و پر جمعیت و اپارتمان نشین می باشد، استفاده ار این خدمات به صورت دوره ای برای هر ساختمانی که به اسانسور مجهز است، الزامی است؛ زیرا همانطور که گفته شد باعث می شود که قبل از وقوع مشکل جدی برای این تجهیزات، اقدامات لازم را به عمل آورده باشید. در واقع هر مدیر ساختمانی بهتر است که یک مرکز ارائه دهنده ی خدمات را شناسایی و به ساکنین معرفی نماید. بهتر است که این مرکز از لحاظ جغرافیایی و فاصله به آدرس شما نزدیک باشد تا در سریع ترین زمان ممکن از خدمات سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور در گوهردشت کرج بهره مند شوید. هر یک از ساکنین باید در حین استفاده از این تجهیز نسبت به کوچکترین صدا ها نیز حساس باشند، اگر دستگاه دارای لرزش در طبقات است، اگر بی دلیل متوقف می شود، اگر سرعت آن کاهش یافته یا صدای غیر معمول و غیر طبیعی از آن شنیده می شود، لازم است که فورا این موضوع را به مدیر ساختمان اطلاع دهید تا در اسرع وقت با شرکت خدماتی شهرآرا در گوهردشت کرج تماس بگیرد تا از خدمات تعمیر آسانسور استفاده نمایید. تکنیسین های مجرب مجموعه ی ما در کوتاه ترین زمان ممکن در آدرس اعلام شده از سوی شما حاضر خواهند شد و نسبت به کشف ایرادات، تشخیص خرابی های مورد نظر و کشف علت صدای ایجاد شده در اسانسور اقدام می نمایند.

شرکت خدماتی شهرآرا در گوهردشت کرج

ما به عنوان یک مرکز معتبر در خصوص ارائه ی خدمات سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور و تعویض قطعات، بسیار بر این نکته تاکید داشته ایم که نگهداری و استفاده ی صحیح از این دستگاه در نهایت به افزایش طول عمر مفید آن می انجامد و کارشناسان فنی مجموعه ی ما می توانند مشاوره و پاسخ های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند؛ پس در صورت لزوم تنها کافی است که از طریق شماره های درج شده در این وب سایت با ما تماس بگیرید. مشاوران فنی شرکت خدماتی شهرآرا آماده ی ارائه ی خدمات هر چه بهتر به مشتریان ارجمند خواهند بود.

تعمیرات آسانسور شامل چه مواردی می شود؟

  • تعمیرات موتور گیربکس
  • تعمیرات کابین، تابلو، کابین و درب ان و سایر اجزا

قبل از آغاز به تعمیر هر یک از موارد، لازم است که ایرادات اصلی و اینکه دقیقا چه قطعه ای دچار مشکل شده، کشف شود و لازمه ی این کار برخورداری تکنیسین ها و تعمیرکاران از دانش و تجربه ی عملی فراوان می باشد؛ چرا که برای مثال در خصوص موتور گیربکس موضوع بسیار حساس بوده و باید با دقت نسبت به تشخیص مشکل اقدام گردد. اکثر اوقات سرنشینان اسانسور از تکان های ناگهانی داخل کابین شکایت دارند و دچار ترس می شوند و دقیقا این ها نشانه ی وجود مشکلی در عملکرد موتور گیربکس آسانسور می باشد. تمامی کارشناسان فنی شرکت خدماتی شهرآرا در گوهردشت کرج به طور حرفه ای در این زمینه تخصص دارند و مطمئن باشید که در صورت مراجعه به مجموعه ی ما در نهایت از کیفیت خدمات رضایت کافی خواهید داشت.

خواندن 2799 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید